fbpx

תורת הדיקור של מאסטר טונג בהנחיית Dr. Young Wei-Chieh

young-hedaer

The Value of Direct Transmission When Learning the Wisdom of Master Tung

Real knowledge sometimes can’t be received from books; it is through direct transmission that knowledge and techniques can be received. This requires being with the teacher and experiencing that person through observation and guided practice. Thus the subtle qualities of the senior practitioner can be received.

                                                   From the website of Dr. Young Wei–Chieh

קורס זה יאפשר למשתתפים הזדמנות נדירה לקבל מידע באופן ישיר מהיורש העיקרי של מאסטר טונג, Dr. Young Wei-Chieh. דר’ יאנג הגיע למעמד זה לאחר שחקר במשך שנים רבות מדוע וכיצד שיטה זו של מאסטר טונג עובדת בהצלחה כה רבה. דרך לימוד יסודי של עקרונות אלה, יוכלו המשתתפים לשפר באופן ניכר את אסטרטגיית הטיפול ובחירת הנקודות, במטרה לטפל באופן מעמיק ואפקטיבי יותר ברפואה סינית.

בקורס מרוכז בן ארבעה ימים, דר’ יאנג ייתן דגש על התאוריות הבסיסיות העומדות ביסוד תורתו של מאסטר טונג, ויעביר את הידע הנדרש על מנת לאתר ולהשתמש בנקודות של שיטתו.  דר’ יאנג ישתף תובנות אישיות ומקרים קליניים מתוך 40 שנות ניסיון בהן טיפל ביותר מ –300,000 מטופלים.

הקורס מועבר כל שנה ב- Rowland Heights, קליפורניה. לאחרונה החליט דר’ יאנג ללמד את שיטת מאסטר טונג במקומות נוספים. הוא מגיע לארץ בתקווה לשתף שיטה יעילה זו עם קהילת המטפלים ברפואה סינית בישראל.

ביקורו של דר” יאנג הוא הזדמנות נדירה ללמוד מרופא גדול באמת שלמד ישירות ממאסטר טונג.

 אודות המרצה:

דר’ יאנג מוכר כאחד המטפלים המובילים בעולם ברפואה סינית. הוא תלמידו המובהק של מאסטר טונג צ’ינג-צ’אנג, גדול המטפלים בדיקור של טיוואן. דר’ יאנג בילה שנים רבות בלימוד וסיוע במרפאתו של מאסטר טונג ומאז הקדיש את חייו ללימוד וטיפול ברפואה סינית. הוא שקד עשרות שנים על פיתוח, הרחבה והוראה של שיטת הדיקור של מאסטר טונג ברחבי העולם. בנוסף, דר’ יאנג מוכר כמומחה באי-צ’ינג (I-Ching) ושאנג האן לון (Shang Han Lun) וביצע מחקרים מתקדמים עם מומחים עולמיים בנושאים אלו.

לאורך קריירה של ארבעים שנה, דר’ יאנג טיפל ביותר מ- 300,000 מטופלים וכתב מעל 30 ספרים על כל היבטיה של הרפואה הסינית. בנוסף, הוא פרסם מאמרים רבים בכתבי עת ברפואה סינית. ספרו האחרון, העומד לצאת לאור באנגלית בשנה זו, מהווה ציון דרך בנושא שיטת ‘נקודות חמשת השלבים’ (Five Phase Points). לאחרונה היה לדר’ יאנג הכבוד לנשוא את הנאומים המרכזיים בסימפוזיון יום הרפואה הסינית ובכנס הבינלאומי הראשון על שיטת הדיקור של מאסטר טונג בטיוואן.

הסמינר יתקיים ב- 20-23 במאי, בבית בלגיה, בירושלים

בין השעות 09:00-18:00

בכל אחד מימי הסמינר תיהנו מארוחת צהריים צמחונית, טעימה וכשרה, ללא תשלום.

הסמינר יתקיים בסינית ויתורגם לאנגלית.

שימו לב: הסמינר פתוח לקהל מטפלים מרחבי העולם.

תינתן עדיפות למטפלים ישראלים עד לתאריך 28/2/13 ולאחר מכן תיפתח ההרשמה לכולם.

מספר המקומות מוגבל על מנת להבטיח שכל המשתתפים ילמדו את השיטה לעומק.

מחיר הסמינר – 3350  ש”ח.

אנחנו שמחים לבשר כי TIACMI קיבל מענק נדיב אשר אפשר לנו להפחית באופן משמעותי את עלות הסמינר מי 4100 ש”ח.

דמי רישום – 750 ש’’ח המהווים חלק מהתשלום הכולל..

דמי ביטול: עד ה- 1/5/13 – החזר מלא, למעט דמי רישום. לאחר מועד זה אין החזרים.

תפריט נגישות

Scroll to Top